Website???? ?

 :: General

Go down

Website???? ?

Post  Eroctica on 2009-09-16, 12:35

Heya everyone.

It seems to me we dont have a website, only a forum.

Perhaps someone from the guild know how to make one, that could be really nice to have. I have been looking around on the other aion recruiting sites.. and some got some really nice websites. Plus that they got there legion full allready. as i see we need lots of chanters. maybe with a website, that could give some more interest for the legion.??

cheers from me Smile

Eroctica
Legionaire

Posts : 9
Join date : 2009-09-15

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Zquiz on 2009-09-16, 13:17

Hi
well am something called a web integrator(i make websites cheers ) so if i got some spare time i can Very Happy
avatar
Zquiz
Legionaire

Posts : 18
Join date : 2009-09-14
Age : 27
Location : Århus, Danmark

Back to top Go down

:)

Post  Eroctica on 2009-09-16, 13:18

think that will be a great thing if u did.. Very Happy think it will make the guild more suited for recruiting more 18+ ppl Very Happy

Eroctica
Legionaire

Posts : 9
Join date : 2009-09-15

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Nikko on 2009-09-16, 13:19

as long as it aint old fashion website Very Happy:D:D so all the +70 come running Very Happy *just kidding* Very Happy
avatar
Nikko
Legionaire

Posts : 37
Join date : 2009-08-30
Age : 32
Location : Viborg, Denmark

http://www.google.dk

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Dasch on 2009-09-16, 13:43

yea at least later on when the guild manages to get some progress! Very Happy
think Dasch and Coj might have some experience with that as well.. but would indeed be nice Zquiz Smile

were both webintegrators aswell Smile

I dont see the point in having a website really. we have all we need here. Though we where talking about buying a domain, and have a welcome site with the legions members on.. maybe flash? ( with a link that transfer people to here.

_________________
avatar
Dasch
Admin

Posts : 80
Join date : 2009-08-29
Age : 32
Location : Denmark

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Zquiz on 2009-09-16, 13:48

Nikko wrote:as long as it aint old fashion website Very Happy:D:D so all the +70 come running Very Happy *just kidding* Very Happy
am using asp.net Wink
avatar
Zquiz
Legionaire

Posts : 18
Join date : 2009-09-14
Age : 27
Location : Århus, Danmark

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Zquiz on 2009-09-16, 13:49

yeah .. i looooove to make flash Smile i got a game we can use Smile hehe
avatar
Zquiz
Legionaire

Posts : 18
Join date : 2009-09-14
Age : 27
Location : Århus, Danmark

Back to top Go down

:)

Post  Eroctica on 2009-09-16, 16:58

guys less talk more doing .. Very Happy make the damn website.. and lets see if it will attracted ppl more.. Very Happy

Eroctica
Legionaire

Posts : 9
Join date : 2009-09-15

Back to top Go down

What about this

Post  Glitch on 2009-09-16, 17:18

Hey

What about this design
http://eolithic.dk/temp/ofdoom.jpg

maybe it needs a few changes here an there and its ready :]
avatar
Glitch
Legionaire

Posts : 6
Join date : 2009-09-13
Age : 33
Location : Her

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Leminaly on 2009-09-16, 17:31

lol

_________________
avatar
Leminaly
Legionaire

Posts : 43
Join date : 2009-09-11
Age : 31
Location : Dundee

Back to top Go down

haha

Post  Eroctica on 2009-09-16, 18:11

hahaha, lol glich.. u got some sence of humor there Very Happy me like.. can u show me some more of your imba skillz Very Happy

Eroctica
Legionaire

Posts : 9
Join date : 2009-09-15

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Dasch on 2009-09-16, 19:37

hahaha! im really considering useing that..! its awesome lol

_________________
avatar
Dasch
Admin

Posts : 80
Join date : 2009-08-29
Age : 32
Location : Denmark

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Zquiz on 2009-09-16, 22:59

Paint skillz Very Happy

I will see if i can get started here on monday Smile got a customer cheers
avatar
Zquiz
Legionaire

Posts : 18
Join date : 2009-09-14
Age : 27
Location : Århus, Danmark

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Jinxer on 2009-09-18, 18:39

Ah, the eternal question of website and forums, or just forums, eh?

Well, in the past I've seen that it's often quite useful to have a fairly basic webpage linking to a forum which is the real soul of the site. I mean, you can post important news and updates on the main page so people just checking up on things can take a look without having to log in, troll through the threads etc.

Although this is only my experience as a guild master for about three/four months before I quite WoW; but a lot of people were quite fond of the website to forum combo as it gave the place a feeling of structure while remaining casual. Still, the work required can be a bit of a pain so Razz.
avatar
Jinxer
Legionaire

Posts : 16
Join date : 2009-09-16
Location : England

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Dasch on 2009-09-18, 19:23

Jinxer wrote:
Still, the work required can be a bit of a pain so Razz.

And is not worth it imo.. I still just think about an intro image with cool graphic and the member names on it. or similar

_________________
avatar
Dasch
Admin

Posts : 80
Join date : 2009-08-29
Age : 32
Location : Denmark

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Jinxer on 2009-09-18, 19:38

^Depends on what it'd be used for or whether it's there to look pretty really.
avatar
Jinxer
Legionaire

Posts : 16
Join date : 2009-09-16
Location : England

Back to top Go down

Re: Website???? ?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 :: General

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum